Батькам

Введіть підзаголовок тут

Жести допомагають дітям бути креативнішими, показало дослідження

Судячи з усього, активна жестикуляція підвищує творчий потенціал у дітей. До такого висновку прийшли вчені з Університету Хартфордшира і Йоркського університету. Фахівці провели два експерименти. У першому взяли участь 78 дітей у віці від 9 до 11 років.

Добровольцям показували зображення предметів домашнього вжитку, таких як газета, консервна банка і чайник. Учасники повинні були придумати і записати якомога більше незвичайних варіантів використання цих предметів. Експеримент повторили двічі. Один раз учасники були в рукавицях, що заважали їм жестикулювати, а другий раз - без них.

Дослідники підраховували кількість відповідей учасників, оцінювали їх оригінальність і різноманітність. Дослідження показало, що в процесі виконання завдання діти жестикулювали. Причому, чим активніше дитина це робила, тим більше креативних ідей вона висувала. Обмеження жестикуляції за допомогою рукавиць не знижувало рівень креативності. Фахівці припустили: справа в тому, що існують інші фактори, що будять креативність.

Щоб перевірити, чи може спонукання дітей до жестикуляції підвищити рівень їх креативності, вчені провели другий експеримент. У ньому взяли участь 54 дитини у віці від 8 до 11 років. Дітям давали те саме завдання, що і учасникам попереднього експерименту. Але першу групу просили руками показувати експериментаторам, як вони могли б використовувати той чи інший предмет, а другий не давали таку інструкцію.

Дослідники виявили, що учасники з першої групи в середньому робили 54 жести, а діти, яким не пропонували жестикулювати більше, ніж зазвичай, - близько 13 жестів. Крім того, заохочення жестикуляції сприяло підвищенню рівня креативності. Діти, які на прохання дослідників жестикулювали активніше, придумували більше нових варіантів використання побутових предметів у порівнянні з учасниками з іншої групи.

The Daily Mail

Не варто занадто часто дозволяти дітям вигравати, кажуть експерти

Фахівці з Амхерстського коледжу провели серію експериментів за участю дітей 4-5 років. Учасники шукали заховані предмети, а двоє дорослих (експериментаторів) давали їм підказки. При цьому підказки одного експериментатора були точними, а другого - ні.

Для половини дітей гру змінили таким чином, щоб вони кожен раз вигравали. Де б ці учасники не шукали, вони завжди знаходили заховані предмети. Успіх інших дітей залежав від підказок експериментаторів. Відповідно, вони частіше вигравали, коли їм допомагав дорослий, який давав точні підказки.

Після гри дітей запитували, допомогою якого дорослого вони б скористалися при пошуку інших предметів. Учасникам, що грав в безпрограшну версію, виявилося все одно, хто буде їм допомагати. Вони взагалі не думали про те, що допомога дорослих могла б стати їм у нагоді. А діти, які могли програти, обирали людину, яка давала точні підказки.

Так, на думку дослідників, батьки не повинні завжди поступатися дітям під час гри. Ілюзія успіху змушує дітей ігнорувати важливу інформацію, яку вони могли б використовувати в подальшому.

Щоб дитина добре вчилась в школі, вона повинна багато рухатися, радять дослідники

Малорухливий спосіб життя небезпечний не тільки для дорослих, а й для дітей. Як показали дослідження, хлопчики 6-8 років, які багато сидять, стикаються з труднощами в читанні в перші три роки навчання в школі. Science Daily зазначає: якщо хлопчик сидів тривалі відрізки часу і в цілому мало рухався, то він читав гірше всіх.

Також був виявлений зв'язок між рівнем фізичної активності, тривалістю періодів, які дитина проводила сидячи, і арифметичними здібностями. В цілому спостереження за 153 учнями початкової школи показали: якщо дитина багато рухалась і мало сиділа у першому класі, то в 1-3 класах вона буде добре читати і рахувати. Але цей висновок стосується лише хлопчиків. А ось щодо дівчаток подібної закономірності не було виявлено.

Діти успадковують розумові здібності тільки від матері - вчені

Ген, відповідальний за формування розумових здібностей дитини, міститься в Х-хромосомі жінки.
Саме генетичний спадок матері, на думку вчених, впливає на кмітливість дитини, повідомляє The Independent, цитуючи дослідження Університету Глазго.

Приводом для такого висновку став той факт, що жінки мають 2 Х-хромосоми, відповідальні за інтелект, а чоловіки - одну.

Щоб перевірити його, дослідники провели експеримент на лабораторних пацюках.

Увівши їх додаткову дозу материнських генів, вони помітили, як у піддослідних збільшився розмір голови й мозку, але тіло лишилося малим.

Ті ж, хто отримав додаткову дозу чоловічих генів, мали менші голови й більші тіла.
Дослідники визначили клітини, які мали тільки материнські чи батьківські гени у 6 різних зонах мозку пацюків та контролювали різні когнітивні функції - від харчування до пам'яті.

Припустивши, що це пояснення працює і для людей, дослідники з Глазго проаналізували 12 686 підлітків віком від 14 до 22 років.

Якщо не брати до уваги деталі щодо рівня освіти, раси, соціоекономічного статусу, науковці підтвердили висновок - найкращим визначником інтелекту був IQ матері.

У свою чергу, вчені Вашингтонського університету довели, що міцний зв'язок між матір'ю та дитиною також впливає на розвиток деяких зон мозку.

Фахівці також довели, що у нервових батьків - неслухняні діти. Дослідникам Мічиганського університету вдалося також довести, що хлопчики часто мають гірші мовленнєві навички, якщо їхній батько страждав від хронічного стресу.

Експерти вважають, що це пов'язано тому, що батьки часто відволікаються на інші проблеми через свій емоційний стан, а не контролюють розвиток та поведінку малих.

До того ж, саме чоловік у родині заохочує маля вивчати світ навколо.

life.pravda.com.ua

КОПИЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати